Jordskokk

Jordskokk
Hage - Sopp - Birøkt - og mer...

lørdag 26. oktober 2013

Jeg trodde sesongen var over...

Torsdag var jeg på Romerikes sopp- og nyttevekstforeningens høsttreff.
Flere av medlemmene fortalte da at det fortsatt var mye sopp ute i skogen , særlig Traktkantarell.
Hva var vel det første jeg måtte gjøre etter jobben på fredag? Riktig!- Ut i skogen! ;-)
 
Og litt sopp ble det!
En del Traktkantareller og til min store overraskelse til og med vanlig Kantareller og Piggsopp.
 
 






1 kommentar:

  1. Så heldige :-)

    Her er det ikke sopp enda, for tørt og varmt, og når den kommer har vi ikke lov å plukke på annen manns eiendom, og den lille skogflekken min er det ikke sopp i ....
    ...men finner kanskje noen i nærheten, eller så drømmer jeg om å bli invitert på sopptur ;-) Men uansett så er det ikke kantareller, de må jeg til Fetsund/Gan for å finne hos pappa :-)

    Herlige bilder som vekker minner :-)

    Flott arbeid i hagen dere gjør også ;-)

    Ha en fin helg, i skogen !

    SvarSlett